Liity yritysjäseneksi!

Yritysjäseneksi voi liittyä viher- ja metsäalalla toimiva yritys, jonka vakituisista työntekijöistä vähintään yksi on koulutukseltaan arboristi.

Jäsenyritysemme saavat näkyvyyttä yhdistyksen viestinnässä ja tapahtumissa. Välitämme arboristipalveluja etsiville tahoille vain jäsenyritystemme yhteystietoja.

Puunhoitajat palveluksessasi

Yhdistyksemme riveissä on jo reilu 30 jäsenyritystä, jotka tarjoavat monipuolisia puunhoidon palveluja, metsuripalveluja ja konsultointia. Löydä jäsenyritystemme joukosta tarpeisiisi sopiva tekijä.

Tutustu jäsenyrityksiin >

Jäsenyrityslogo ja tarra

Jäsenyrityksenä saat oikeuden käyttää yhdistyksen jäsenyrityslogoa ja -tarraa yrityksen omassa materiaalissa ja markkinoinnissa.

Kampanjaedut

Viherympäristöliitto ry:n kampanjaetuja muun muassa ammattijulkaisuista -20 % ja täydennyskoulutuksista -10 %.

Koulutustilaisuudet

Yritys voi osallistua yhdistyksen koulutustilaisuuksiin sekä hankkia yhdistyksen tuotteita ja julkaisuja jäsenhintaan.

Näkyvyyttä yrityksellesi

Liity yritysjäseneksi >

• Oma yrityssivu verkkosivuillamme
  • Yhdistys välittää puunhoitopalveluja etsiville tahoille vain jäsenyritystensä yhteystietoja.
  • Jäsenyritysten yhteisilmoitus Viherympäristö-lehdessä kerran vuodessa (koko 1/1 sivu)
  • Viherympäristö-lehden vuosikerta

Jäsenyyden hinta

Jäsenyyden hinta riippuu yrityksen koosta:

• 160 € vuodessa | Yksityisyrittäjät
  • 260 € vuodessa | 2-9 työntekijää
  • 500 € vuodessa | 10 tai useampi työntekijä

Liity yritysjäseneksi >

Yritysjäsenyyden ehdot

• Yritysjäseneksi voidaan hyväksyä viher- ja/tai metsäalalla toimiva yritys, jonka vakituisista työntekijöistä vähintään yksi on koulutukseltaan arboristi.
  • Yritysjäsenen yhteiskuntavelvoitteet ovat kunnossa.
  • Yritysjäsen noudattaa hyviä ammatillisia toimintatapoja sekä yhdistyksen linjaa.
  • Yhdistyksen hallitus päättää yritysjäsenyydestä jätetyn hakemuksen perusteella.

Sähköinen jäsenhakemus

Jätä jäsenhakemus alla olevasta linkistä. Olemme yhteydessä kun hakemus on käsitelty.

LIITY JÄSENEKSI >

Hakemuksen voi myös jättää erillisellä lomakkeella. Lähetä täytetty lomake sähköpostitse tai postitse:

rahastonhoitaja (ät) suomenpuunhoidonyhdistys.fi

Suomen Puunhoidon Yhdistys SPY
ryc/o Tmi Viher-Tilit
Ahvenruohontie 1649400 Hamina

Lataa hakemus >

Heräsikö kysymyksiä tai haluatko lukea meistä lisää?

Tutustu meihin >