Artikkelit ja julkaisut

Julkaisemme ja osallistumme puunhoitoalan julkaisutoimintaan. Tältä sivulta löydät muun muassa tieteellisiä artikkeleita, matkakertomuksia, seminaarijulkaisut sekä puukiipeilykilpailujen kisakoosteet.

Uusimmat tiedeartikkelit

Uusimmat seminaarijulkaisut

Puunhoidon seminaari 2022

’Puiden tila’ järjestettiin Salossa entisillä Saloran tehtailla. Lataa seminaarijulkaisu> Seminaaritallenne

Puunhoidon seminaari 2021

’Puiden tulevaisuus’ järjestettiin Turun virastotalolla. Lataa seminaarijulkaisu> Seminaaritallenne

Puunhoidon seminaari 2020

’Puiden maanalainen elämä’ järjestettiin webinaarina COVID-19 -pandemian vuoksi. Lataa seminaarijulkaisu> Seminaaritallenne

Uusimmat kisakoosteet

Uusimmat matkakertomukset

ETCC 2023, Budmerice, Slovakia

Pääsimme osallistumaan puukiipeilyn EM-kisoihin, jotka tänä vuonna järjestettiin Slovakiassa. Luvassa oli 30-v juhlavuosi ja odotukset olivat...

Aboristirekisteri ja jäsenyritykset

Henkilöjäseniä oli vuoden 2022 lopussa lähes 300 ja jäsenyrityksiä 36. Suomessa asuvat arboristin ammattitutkinnon tai vastaavan aiemman tutkinnon (Fastco, Lantra) suorittaneet löydät arboristirekisteristä.

Tutustu arboristirekisteriin >

Tutustu jäsenyrityksiin >

Heräsikö kysymyksiä tai haluatko lukea meistä lisää?

TUTUSTU MEIHIN >